Asmeninio įvaizdžio (brendo) tendencijos 2020 metų
auji metai visada sudomina ir naujomis tendencijomis įvairiose srityse. Mane, kaip asmeninio prekės ženklo (personal branding) specialistę, domina būtent ši sritis. Tad pasidomėjau, kokios asmeninio brendingo tendencijos bus aktualiausios 2020 metais. Ir žinote, kas įdomiausia?!
Viena iš tendencijų yra ta, kad asmeninis brendingas taps dar svarbesnis nei bet kada!
Pirmiausia todėl, kad vis daugiau darbdavių, rinkdamiesi darbuotojus, naudojasi socialiniais tinklais. Remiantis „CareerBuilder“ apklausa, net 70% darbdavių ieško kandidatų socialiniuose tinkluose, o 48% jų pasidomi, kaip esami darbuotojai ten pristato save.
Be to, vis labiau populiarėja laisvai samdomi darbuotojai. „The Gig Economy“ autorė Diane Mulcahy prognozuoja, kad 2020 metais freelanceriai sudarys 43% JAV darbo jėgos. Todėl tinkamas savęs pristatymas kas esame ir ką darome, kuria mūsų reputaciją ir išskiria iš kitų.
Ir dar vienas faktas, kodėl asmeninis brendingas taps dar svarbesnis nei bet kada anksčiau, turėtų itin sudominti įmonių vadovus.
Darbuotojų asmeninė reputacija vis labiau atspindi darbdavio reputaciją. Kaip "Forbes" rašo Caroline Castrillon, vadovai turėtų skatinti darbuotojus kurti stiprius asmeninius prekės ženklus, nes tai naudinga pačiai įmonei.
Pavyzdžiui, kai darbuotojas atstovauja įmonei konferencijose ar kitokiuose profesiniuose renginiuose, jis ne tik parodo save, bet ir atspindi organizaciją, kurią atstovauja. Puiki darbuotojų reputacija ir stiprus asmeninis brendas gali padėti įmonei įgyti naujų klientų ir išlaikyti esamus.
O kaip jūs planuojate stiprinti asmeninį įvaizdį 2020 metais?
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Vadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau%20copy.jpg)
Darbuotojų ambasadorystės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis. Darbuotojai kurs vis daugiau autentiško turinio socialinėje erdvėje, tad įmonėms bus svarbu pagalvoti kaip apjungti ir nukreipti darbuotojus. Vis daugiau matysime komunikuojančių vadovų. Apie tai ir dar daugiau kviečiu skaityti išsamiau.
Daugiau
Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Daugiau