Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
į klausimą užduoda labai skirtingi žmonės – tiek komunikuojantys soc. tinkluose tik su savo artimiausia aplinka, tiek ieškantys naujų pažinčių žmonės, tiek besinaudojantys socialiniais tinklais kaip vienu iš profesinės komunikacijos įrankių ir pozicionuojantys save kaip atitinkamos srities ekspertai. Aišku viena – socialiniai tinklai yra populiarus komunikacijos šaltinis, o komunikuojančiųjų tikslai yra nevienodi.
„Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas?“

Neseniai atlikau apklausą ir į klausimą „Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas?“ gavau tokius atsakymus:
- 12% – ryšių užmezgimas / bendravimas;
- 17% – reklama;
- 21% – smagus laiko praleidimas;
- 21% – aktualios informacijos rinkimas;
- 29% – asmeninio prekės ženklo kūrimas.
Džiaugiuosi, kad vis daugiau žmonių rūpinasi savo asmeniniu prekės ženklu, bet net jei Jūsų tikslas – smagus laiko praleidimas ar aktualios informacijos rinkimas, neverta praleisti fakto, kad Jūsų draugai, pažįstami, kolegos kartais peržiūri Jūsų užpildytą informaciją ir ja remiantis susidaro nuomonę apie Jus. Todėl verta pasirūpinti, kad informacija apie Jus būtų aiški ir prieinama – būtinai užpildykite BIO Instagram‘e, ABOUT LinkedIn‘e ar Facebook'e.
Mano atlikta mini apklausa parodė, kad net 42 % respondentų nėra susitvarkę savo soc. tinklų paskyrų aprašymo.
Leiskite žmonėms Jus pažinti: ir kaip asmenybę, ir profesinėje veikloje!
Kita problema, kurią pastebiu pastaruoju metu – žmonės nepaskirsto prioritetų bei savo galimybių ir pradeda komunikuoti visuose įmanomuose socialiniuose tinkluose. Visada rekomenduoju pradėti nuo vieno socialinio tinklo – Jums artimiausio, to, kuriame rasite savo auditoriją. Ir tik tada, kai turėsite aiškų suvokimą, išlavintus įgūdžius ir suformuotus įpročius, kaip komunikuoti šiame kanale, imkitės kito.
Na, o kalbant apie komunikaciją, rekomenduoju, kad Jūsų profilis būtų gyvas.
Kaip tai padaryti? Nebūtina komunikuoti labai dažnai, jei nėra būtinybės sparčiai aktyvinti veiklą, o yra tik noras palaikyti sukurtą reputaciją arba tiesiog "pradėti". Pastebiu gana dažną klaidą arba, kitaip pavadinkime, į nesėkmę varančią situaciją -
jei anksčiau buvote tylus, o šiandien po tam tikrų ekspertų nuomonės nusprendėte, kad turite dalintis įrašais ar "storiais" kone kasdien - nenustebkite, jei greitu metu pajusite perdegimą ir norą viską mesti.
Ypatingai pradžioje pasirinkite tokį dažnumą, kuris Jums būtų priimtinas, o svarbiausia, dalinkitės vertingu turiniu!
Įsivaizduokite, kad Jūsų paskyra socialiniame tinkle yra tarsi Jūsų vizitinė kortelė!
Dažniausiai potencialus klientas, darbdavys ar Jūsų kolega jau būna peržiūrėjęs visą su Jumis susijusią informaciją Facebook‘e, Instagram‘e ar LinkedIn‘e ir susikūręs Jūsų portretą / įvaizdį.
Tad būti ar nebūti? Renkatės Jūs, o aš įkvepiu Jus priimti sąmoningą ir Jums tinkamiausią sprendimą.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau
#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
Daugiau.jpeg)
Nauja tendencija socialiniuose tinkluose: įmonės gręžiasi į savo talentus!
Socialinius tinklus daugelis esame pratę matyti kaip vieną iš bendravimo, laisvalaikio praleidimo kanalų, tačiau pastaruoju metu vis dažniau pastebima tendencija naudoti juos ir profesinėje srityje. Tai gali būti puiki platforma kurti ne tik savo, kaip tam tikros srities profesionalo įvaizdį, bet ir reprezentuoti įmonę, asmeniškai prisidėti prie jos sėkmės ir augimo.
Daugiau