LinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
r žinojote, kad LinkedIn paskyra - tai veiksminga priemonė reputacijai ir įvaizdžiui stiprinti. Mėgstu sakyti, kad Jūsų LinkedIn profilis - Jūsų vizitinė kortelė.
Beje LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę.
Kviečiu aptarti šio socialinio tinklo svarbias svarbias dalis, o jei bus noro peržiūrėti pavyzdžius, tuomet kviečiu apsilankyti mano LinkedIn profilyje.
Jūsų profilio nuotrauka:
Ar Jūsų profilio nuotraukoje Jus lengva atpažinti? Ar nuotraukoje atrodote profesionaliai ir keliate pozityvią emociją? Ar esate savimi? Atrodo, paprasti dalykai, visgi pastebiu, kad, dažnai, neišpildomi. Nuotrauka - tai pirmas įspūdis apie Jus! Paklauskite savęs, kokį įspūdį Jūs siekiate sudaryti.
Jūsų foninė nuotrauka:
Ar Jūsų "Cover" nuotrauka (kuri beje LinekdIn užima labai daug vietos ir dažnai, pastebiu, kad paliekama tuščia) pasakoja kitiems Jūsų istoriją ir leidžia atsakyti į klausimą, ką veikiate, ką atstovaujate ir kokie Jūsų tikslai? Pasinaudokite šia galimybe, supažindikite kitus su Jūsų istorija! Čia puikiai tiktų Jūsų prekės ženklo "banneris", Jūsų vardas arba fonas, kuris atspindės Jūsų veiklą, emociją, Jūsų raktinius žodžius.
Jūsų pavadinimas ("Headline"):
Ar Jūsų "Headline" leidžia ne tik suprasti Jūsų sritį, bet ir Jūsų unikalumą? Paminėti Jūsų ekspertiškumą, tikslus, šūkį. Sutikite, jei Jūs parašote tik bendrinius žodžius, pvz. vadovas, "HR Manager" - išsiskirti gana sunku, tiesa? Vertė ir nauda kitiems - galvodami apie tai, tikiu, galite pristatyti save įtakingiau!
Išsamus aprašymas ("Apie"):
"Apie" dalies pasigendu bene dažniausiai! O juk tai puiki galimybė papasakoti apie save plačiau, sudominti kitus Jūsų veikla ir paskatinti su Jumis susijungti. Kai ši dalis užpildyta - Jūs atrodote profesionalesni ir reikšmingesni - leisiu sau pasakyti paprastai "su Jumis norisi turėti reikalų"!
Kodėl gi taip dažnai praleidžiame šią dalį? Nes tai reikalauja laiko bei supratimo kokią gi informaciją čia pateikti. O gal yra daugiau priežasčių?
*Dalinuosi 5 žingsniais - punktais, kurie, tikiu, padės efektyviai užpildyti "About" skiltį:
1. Vertės pasiūlymas ⎮ Jau pačioje pradžioje Jūsų tikslas "užkabinti" skaitytoja ir atsakyti į svarbiausius klausimus - kas esate, ką darote, kokias problemas sprendžiate, kas Jūs tikslinė auditorija bei koks Jūsų išskirtinumas - kaip darote tai, ką darote?
2. Patikimumas ⎮ Verta apžvelgti detaliau Jūsų ekspertines sritis - vertingą patirtį, išlavintus įgūdžius, pasiekimus.
3. Asmenybė ⎮ Prisiminkite, kad Jūs esate žmogus ir kitiems įdomu Jus pažinti, todėl drąsiai pasidalinkite Jūsų vertybėmis, kitų atsiliepimais apie Jus.
4. Apibendrinimas ⎮ Kaip ir visur - reziumuokite viską, ką išvardinote aukščiau, palikite skaitytoją su Jūsų pačių norima žinute.
5."Call to Action" ⎮ Pagalvokite, koks Jūsų tikslas, kokiam veiksmui norite paskatinti kitus - ir būtent tai ir parašykite. Būtinai nurodykite ir Jūsų kontaktus.
Kaip "About" dalis gali atrodyti praktiškai, dalinuosi šiame LinkedIn įraše.
Dabar jau žinote, kaip užpildyti LinkedIn profilį, kad stiprintumėte savo asmeninį prekės ženklą! Kviečiu jau šiandien atlikti bent vieną žingsnį! O jei reikia pagalbos, palaikymo, tikiu, kad žinote, kur mane ieškoti!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau%20copy.jpg)
Darbuotojų ambasadorystės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis. Darbuotojai kurs vis daugiau autentiško turinio socialinėje erdvėje, tad įmonėms bus svarbu pagalvoti kaip apjungti ir nukreipti darbuotojus. Vis daugiau matysime komunikuojančių vadovų. Apie tai ir dar daugiau kviečiu skaityti išsamiau.
Daugiau
#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
Daugiau