Vadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
„Olga, man nepatinka socialiniai tinklai“, „Gaištu savo brangų laiką“ - girdžiu iš vadovo per mentorystės sesiją. Žaviuosi šiuo vadovu, nes matau, kiek savęs jis atiduoda, eidamas per pokytį. Girdžiu, kaip vertina ji komanda už jo rodomą pavyzdį ne tik offline, bet jau ir online. Priimti besikeičiantį technologijų ir komunikacijos pasaulį ir tuo pačiu išlikti lojaliam savo vertybėms - šiandien tampa tikru iššūkiu vadovams , ar sutinkate?
Kodėl Jūsų - vadovų buvimas #Online erdvėje yra svarbus?
Jūsų asmeninis prekės ženklas gali teigiamai paveikti ne tik organizacijos kultūrą, bet ir darbuotojų įsitraukimą. 2019 m. (Sousa ir kt. ) atliktas tyrimas parodė, kad vadovų įsitraukimas į socialines medijas yra reikšmingas organizacijos sėkmei.
Įkvėpimas Jūsų komandai?
Ir dar koks! Jūsų buvimas socialinėse medijose yra svarbus ne tik jums. Tai taip pat gali būti įkvėpimas jūsų komandai, pavyzdys, kaip būti matomiems ir aktyviems profesionalų bendruomenėje. Patikėkite, jūsų komanda su pasididžiavimu skaitys jūsų įžvalgas.
Networking (tinklaveika) galia?
Socialinės medijos yra puiki vieta ne tik dalintis žiniomis, bet ir bendrauti. Čia jūs galite plėsti savo profesionalų tinklą, atrasti naujų idėjų ir įžvalgų, kurios gali praversti jūsų verslui.
Nuo ko pradėti?
Pradėkite nuo paprastų žingsnių: susikurkite ir užpildykite savo profilį, pasekite jūsų ekosistemos žmones (komanda, kolegos, partneriai, bičiuliai). Jei dar nejauku dalintis savo mintimis ir atradimais, neskubėkite, pradėkite nuo palaikančių ar ekspertinių komentarų, ar jūsų organizacijos repost su jūsų trumpomis įžvalgomis. O dar sako padeda - mentorystės sesijos su manimi :)
Išlikti savimi?
Būtina! Kurkite autentišką asmeninį prekės ženklą, nesamdykite už jus rašančius, geriau pasinaudokite #AI pagalba, kad užvestų jus ant kelio (apie tai irgi su vadovais mokinamės). Jei jus gyvenime komanda mato aiškiai ir konkrečiai dėliojančius mintis, taip ir rašykite #socialmedia. Geriau trys jūsų autentiški sakiniai, nei nušlifuotas tekstas, kuriame skaitytojas negirdi jūsų ir aiškiai suvokia, kad rašote ne jūs.
Ar laukti Mūzos?
Tikriausiai, yra daugiau darbų, kurie jums nepatinka jūsų darbotvarkėje, bet juos darote? Ar reikia laukti, kol socialiniai.tinklai jums patiks? Manau, jei nepatiko, tai per daug ir neįsimylėsite, su laiku tik įžvelgsite pamatuojamą vertę, o kad tai įvyktų, tereikia nuoseklaus darbo, pvz. 45 min penktadieniais susipažinimui kas įvyko per savaitę- pvz. ką rašo jūsų komanda, sureagavimui į komentarus, pakvietimus, o gal net vienos kitos minties įgarsinimui #LinkedIn, #Facebook, o gal net #Instagram ar #Tiktok.
Jūs tikrai neprivalote tapti super aktyviu vartotoju, jei jūs jaučiate, kad to nenorite. Net patarčiau išjungti daugumą pranešimų (notification'ų), kad jūsų neblaškytų soc.tinklai.
Pabaigai
Jausmas, kad "Tai ne apie mane" yra labai normali ir reikalinga būsena, bet sutikite, kad dažnas pokytis iššaukią tokią reakciją. Kaip elgiasi lyderis pokyčių akivaizdoje, net jei viduje viskas verda? Palieku šį klausimą jums.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau%20(1).jpg)
Asmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
Visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
Daugiau.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau