Ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
aip praeitis ir ateitis susijungia per technologijas?
Neseniai klausiau savo LinkedIn auditorijos, ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) turinio kūrimui. Rezultatai (apklausoje sudalyvavo 107 respondentai) atskleidė tokią tendenciją👇
67% respondentų teigia, kad naudoja AI turinio kūrimui.
Sakyčiau, visai didelė dalis jūsų jau integruoja AI į savo darbo procesus. Šaunu!
7% respondentų nurodė, kad norėtų naudoti AI, bet nežino kaip.
Mentorystės sesijose apie #SocialMedia / #LinkedIn jau integruoju topikus "kaip naudoti AI, kad padėtų". Drąsiai kreipkitės, jei įdomu kaip.
Tik 2% apklaustųjų išreiškė nepritarimą ir nenorą naudoti AI.
Dalis manęs labai supranta tokį skeptiškumą ar susirūpinimą dėl autentiškumo, prasmės, bet......
Bet AI jau keičia žaidimo taisykles. Technologinis pokytis nėra naujas, tačiau AI įtaka yra unikali savo galimybe iš esmės keisti, kaip mes sukuriamė, bendraujame ir mąstome apie darbą bei kūrybą.
Pasakymas "Aš netikiu AI" (esu girdėjusi taip sakant) nieko nepakeis, tik atitolins nuo realybės. Šiandien mes esame akistatoje su technologiniu pokyčiu, kuris perbraižo mūsų atsakomybes, įpročius, kompetencijas, požiūrį. Ar prisitaikysime, ar priimsime, ar rizikuosime patapti istorijos dalimi?
AI galimybės yra beveik beribės, tačiau mūsų atsakomybė – rasti būdus, kaip šias technologijas panaudoti etiškai, atsakingai ir visų labui.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI

#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
Daugiau%20(1).jpeg)
Ambasadorystė eina išvien ne tik verslo srityje – ja tiki ir mokslas!
ytauto Didžiojo universitete 2022 metais startavo naujas projektas – VDU dėstytojų ambasadorystė. Juo siekiama suburti universiteto dėstytojus prasmingoms, įdomioms ir įtraukiančioms veikloms: aktyvūs, entuziastingi projekto nariai susies ir skirtingose auditorijose ras bendrų taškų – įkvėps jas veikti bei kurti universitetą kartu. Apie ambasadorystės prasmę, galimybes, naudas, kitų ambasadorysčių patirtis ir sėkmingų idėjų gyvavimo formules kalbame su Indre Sekevičiene, VDU Marketingo ir komunikacijos departamento projektų vadove.
Daugiau.jpeg)
Kodėl darbe nedžiugina nemokama kava?
Gallup 2020 m. atliktas tyrimas parodė, jog net 85% darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi nemotyvuoti. Tiesą sakant, savo socialiniame burbule vis dažniau išgirstu, kad viskas darbe kaip ir gerai: nemokama kava yra, sausainis yra, net ir sveikatos draudimas yra, tačiau tai nebedžiugina ir nebemotyvuoja. Turbūt kyla du klausimai: kaip tuomet motyvuoti žmones ir kodėl tai yra taip svarbu?
Daugiau