Ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
aip praeitis ir ateitis susijungia per technologijas?
Neseniai klausiau savo LinkedIn auditorijos, ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) turinio kūrimui. Rezultatai (apklausoje sudalyvavo 107 respondentai) atskleidė tokią tendenciją👇
67% respondentų teigia, kad naudoja AI turinio kūrimui.
Sakyčiau, visai didelė dalis jūsų jau integruoja AI į savo darbo procesus. Šaunu!
7% respondentų nurodė, kad norėtų naudoti AI, bet nežino kaip.
Mentorystės sesijose apie #SocialMedia / #LinkedIn jau integruoju topikus "kaip naudoti AI, kad padėtų". Drąsiai kreipkitės, jei įdomu kaip.
Tik 2% apklaustųjų išreiškė nepritarimą ir nenorą naudoti AI.
Dalis manęs labai supranta tokį skeptiškumą ar susirūpinimą dėl autentiškumo, prasmės, bet......
Bet AI jau keičia žaidimo taisykles. Technologinis pokytis nėra naujas, tačiau AI įtaka yra unikali savo galimybe iš esmės keisti, kaip mes sukuriamė, bendraujame ir mąstome apie darbą bei kūrybą.
Pasakymas "Aš netikiu AI" (esu girdėjusi taip sakant) nieko nepakeis, tik atitolins nuo realybės. Šiandien mes esame akistatoje su technologiniu pokyčiu, kuris perbraižo mūsų atsakomybes, įpročius, kompetencijas, požiūrį. Ar prisitaikysime, ar priimsime, ar rizikuosime patapti istorijos dalimi?
AI galimybės yra beveik beribės, tačiau mūsų atsakomybė – rasti būdus, kaip šias technologijas panaudoti etiškai, atsakingai ir visų labui.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Kaip įtraukti ir paskatinti darbuotojus aktyviau komunikuoti virtualioje erdvėje? Dalinuosi klausimais, į kuriuos rekomenduoju paieškoti atsakymų.
Daugiau.jpeg)
Nauja tendencija socialiniuose tinkluose: įmonės gręžiasi į savo talentus!
Socialinius tinklus daugelis esame pratę matyti kaip vieną iš bendravimo, laisvalaikio praleidimo kanalų, tačiau pastaruoju metu vis dažniau pastebima tendencija naudoti juos ir profesinėje srityje. Tai gali būti puiki platforma kurti ne tik savo, kaip tam tikros srities profesionalo įvaizdį, bet ir reprezentuoti įmonę, asmeniškai prisidėti prie jos sėkmės ir augimo.
Daugiau
Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Daugiau