Ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
aip praeitis ir ateitis susijungia per technologijas?
Neseniai klausiau savo LinkedIn auditorijos, ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) turinio kūrimui. Rezultatai (apklausoje sudalyvavo 107 respondentai) atskleidė tokią tendenciją👇
67% respondentų teigia, kad naudoja AI turinio kūrimui.
Sakyčiau, visai didelė dalis jūsų jau integruoja AI į savo darbo procesus. Šaunu!
7% respondentų nurodė, kad norėtų naudoti AI, bet nežino kaip.
Mentorystės sesijose apie #SocialMedia / #LinkedIn jau integruoju topikus "kaip naudoti AI, kad padėtų". Drąsiai kreipkitės, jei įdomu kaip.
Tik 2% apklaustųjų išreiškė nepritarimą ir nenorą naudoti AI.
Dalis manęs labai supranta tokį skeptiškumą ar susirūpinimą dėl autentiškumo, prasmės, bet......
Bet AI jau keičia žaidimo taisykles. Technologinis pokytis nėra naujas, tačiau AI įtaka yra unikali savo galimybe iš esmės keisti, kaip mes sukuriamė, bendraujame ir mąstome apie darbą bei kūrybą.
Pasakymas "Aš netikiu AI" (esu girdėjusi taip sakant) nieko nepakeis, tik atitolins nuo realybės. Šiandien mes esame akistatoje su technologiniu pokyčiu, kuris perbraižo mūsų atsakomybes, įpročius, kompetencijas, požiūrį. Ar prisitaikysime, ar priimsime, ar rizikuosime patapti istorijos dalimi?
AI galimybės yra beveik beribės, tačiau mūsų atsakomybė – rasti būdus, kaip šias technologijas panaudoti etiškai, atsakingai ir visų labui.
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
Tokie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui. #LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
DaugiauDarbuotojų ambasadorystės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis. Darbuotojai kurs vis daugiau autentiško turinio socialinėje erdvėje, tad įmonėms bus svarbu pagalvoti kaip apjungti ir nukreipti darbuotojus. Vis daugiau matysime komunikuojančių vadovų. Apie tai ir dar daugiau kviečiu skaityti išsamiau.
DaugiauVadovas pokyčių akivaizdoje: CEO ir socialiniai tinklai
Vadovai vis dažniau susiduria su iššūkiu prisitaikyti prie besikeičiančio technologijų ir komunikacijos pasaulio, o socialinės medijos tampa neatsiejama jų asmeninio ir profesinio augimo dalimi. Šiandien matome, kaip svarbu yra vadovams ne tik priimti naujoves, bet ir išlaikyti savo autentiškumą šiame procese. Kaip tai padaryti? Apie tai skaitykite daugiau.
Daugiau