Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
okie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui.
#LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
Todėl savo LinkedIn auditorijos nusprendžiau paklausti, o kaip vasarą leidžia jie. Pasirodo, kad
✓ 56% - apsilanko rečiau.
✓ 20% - naršo dažniau / ilgiau.
✓ 23% - rašo rečiau.
✓ 2% - rašo dažniau.
Tad jei norite sau leisti pailsėti nuo socialinių tinklų - vasarą puikus tam metas.
Juk žmonės vasarą linkę mažiau laiko praleisti LinkedIn, tad, tikėtina, Jūsų nepasigęs.
Iš kitos pusės, vasara - puikus laikas, jei norite būti pastebėtas!
Juk vasarą žmonės linkę komunikuoti / dalintis įrašais rečiau, o tai reiškia, kad Jūsų įrašas sulauks mažiau konkurencijos ir, tikėtina, bus labiau matomas.
Kuris variantas Jums patrauklesnis, renkatės Jūs. O aš, atsotovaudama asmeninio prekęs ženklo kūrimą,
visada rekomenduoju rinktis kokybę ir vertę.
Tad jei vasarą jaučiate, kad Jūsų įrašų kokybei pritrūksta laiko ir dėmesio - ramia sąžine leiskite sau pailsėti!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau.jpg)
Ar verta būti aktyviam socialiniuose tinkluose?
Koks Jūsų komunikacijos socialiniuose tinkluose tikslas? Pastebiu tendenciją, kad žmonės pradėję komunikuoti socialiniuose tinkluose jaučiasi išsekę ir nebemotyvuoti to tęsti. Vis dažniau girdžiu klausimus: "Ar man verta būti socialiniuose tinkluose, ar tikrai turiu taip dažnai komunikuoti?" Reikia pripažinti, socialiniai tinklai vargina, ypatingai tuos, kurie ir taip turi ką veikti! Tad būti ar nebūti? Dalintis ar nesidalinti?
Daugiau
Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Daugiau