Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
okie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui.
#LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
Todėl savo LinkedIn auditorijos nusprendžiau paklausti, o kaip vasarą leidžia jie. Pasirodo, kad
✓ 56% - apsilanko rečiau.
✓ 20% - naršo dažniau / ilgiau.
✓ 23% - rašo rečiau.
✓ 2% - rašo dažniau.
Tad jei norite sau leisti pailsėti nuo socialinių tinklų - vasarą puikus tam metas.
Juk žmonės vasarą linkę mažiau laiko praleisti LinkedIn, tad, tikėtina, Jūsų nepasigęs.
Iš kitos pusės, vasara - puikus laikas, jei norite būti pastebėtas!
Juk vasarą žmonės linkę komunikuoti / dalintis įrašais rečiau, o tai reiškia, kad Jūsų įrašas sulauks mažiau konkurencijos ir, tikėtina, bus labiau matomas.
Kuris variantas Jums patrauklesnis, renkatės Jūs. O aš, atsotovaudama asmeninio prekęs ženklo kūrimą,
visada rekomenduoju rinktis kokybę ir vertę.
Tad jei vasarą jaučiate, kad Jūsų įrašų kokybei pritrūksta laiko ir dėmesio - ramia sąžine leiskite sau pailsėti!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
LinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę. Kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle - apie tai skaitykite šiame įraše.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau