Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
okie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui.
#LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
Todėl savo LinkedIn auditorijos nusprendžiau paklausti, o kaip vasarą leidžia jie. Pasirodo, kad
✓ 56% - apsilanko rečiau.
✓ 20% - naršo dažniau / ilgiau.
✓ 23% - rašo rečiau.
✓ 2% - rašo dažniau.
Tad jei norite sau leisti pailsėti nuo socialinių tinklų - vasarą puikus tam metas.
Juk žmonės vasarą linkę mažiau laiko praleisti LinkedIn, tad, tikėtina, Jūsų nepasigęs.
Iš kitos pusės, vasara - puikus laikas, jei norite būti pastebėtas!
Juk vasarą žmonės linkę komunikuoti / dalintis įrašais rečiau, o tai reiškia, kad Jūsų įrašas sulauks mažiau konkurencijos ir, tikėtina, bus labiau matomas.
Kuris variantas Jums patrauklesnis, renkatės Jūs. O aš, atsotovaudama asmeninio prekęs ženklo kūrimą,
visada rekomenduoju rinktis kokybę ir vertę.
Tad jei vasarą jaučiate, kad Jūsų įrašų kokybei pritrūksta laiko ir dėmesio - ramia sąžine leiskite sau pailsėti!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Vadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau%20(1).jpg)
Asmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
Visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
Daugiau
#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
Daugiau