Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
okie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui.
#LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
Todėl savo LinkedIn auditorijos nusprendžiau paklausti, o kaip vasarą leidžia jie. Pasirodo, kad
✓ 56% - apsilanko rečiau.
✓ 20% - naršo dažniau / ilgiau.
✓ 23% - rašo rečiau.
✓ 2% - rašo dažniau.
Tad jei norite sau leisti pailsėti nuo socialinių tinklų - vasarą puikus tam metas.
Juk žmonės vasarą linkę mažiau laiko praleisti LinkedIn, tad, tikėtina, Jūsų nepasigęs.
Iš kitos pusės, vasara - puikus laikas, jei norite būti pastebėtas!
Juk vasarą žmonės linkę komunikuoti / dalintis įrašais rečiau, o tai reiškia, kad Jūsų įrašas sulauks mažiau konkurencijos ir, tikėtina, bus labiau matomas.
Kuris variantas Jums patrauklesnis, renkatės Jūs. O aš, atsotovaudama asmeninio prekęs ženklo kūrimą,
visada rekomenduoju rinktis kokybę ir vertę.
Tad jei vasarą jaučiate, kad Jūsų įrašų kokybei pritrūksta laiko ir dėmesio - ramia sąžine leiskite sau pailsėti!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
%20(1).jpeg)
Ambasadorystė eina išvien ne tik verslo srityje – ja tiki ir mokslas!
ytauto Didžiojo universitete 2022 metais startavo naujas projektas – VDU dėstytojų ambasadorystė. Juo siekiama suburti universiteto dėstytojus prasmingoms, įdomioms ir įtraukiančioms veikloms: aktyvūs, entuziastingi projekto nariai susies ir skirtingose auditorijose ras bendrų taškų – įkvėps jas veikti bei kurti universitetą kartu. Apie ambasadorystės prasmę, galimybes, naudas, kitų ambasadorysčių patirtis ir sėkmingų idėjų gyvavimo formules kalbame su Indre Sekevičiene, VDU Marketingo ir komunikacijos departamento projektų vadove.
Daugiau.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija: ar vadovai Lietuvoje komunikuoja pakankamai?
Tyrimai rodo, kad net 82 % kandidatų labiau vertina ir pasitiki ta įmone, kurios vadovai yra aktyvūs socialinėje erdvėje. Vis dėl to, ant pirštų galima suskaičiuoti kiek aktyvių vadovų turime socialinėje erdvėje. Tai kodėl gi vadovų komunikacija yra svarbi?
Daugiau