Ar skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
okie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui.
#LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
Todėl savo LinkedIn auditorijos nusprendžiau paklausti, o kaip vasarą leidžia jie. Pasirodo, kad
✓ 56% - apsilanko rečiau.
✓ 20% - naršo dažniau / ilgiau.
✓ 23% - rašo rečiau.
✓ 2% - rašo dažniau.
Tad jei norite sau leisti pailsėti nuo socialinių tinklų - vasarą puikus tam metas.
Juk žmonės vasarą linkę mažiau laiko praleisti LinkedIn, tad, tikėtina, Jūsų nepasigęs.
Iš kitos pusės, vasara - puikus laikas, jei norite būti pastebėtas!
Juk vasarą žmonės linkę komunikuoti / dalintis įrašais rečiau, o tai reiškia, kad Jūsų įrašas sulauks mažiau konkurencijos ir, tikėtina, bus labiau matomas.
Kuris variantas Jums patrauklesnis, renkatės Jūs. O aš, atsotovaudama asmeninio prekęs ženklo kūrimą,
visada rekomenduoju rinktis kokybę ir vertę.
Tad jei vasarą jaučiate, kad Jūsų įrašų kokybei pritrūksta laiko ir dėmesio - ramia sąžine leiskite sau pailsėti!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpeg)
Kodėl darbe nedžiugina nemokama kava?
Gallup 2020 m. atliktas tyrimas parodė, jog net 85% darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi nemotyvuoti. Tiesą sakant, savo socialiniame burbule vis dažniau išgirstu, kad viskas darbe kaip ir gerai: nemokama kava yra, sausainis yra, net ir sveikatos draudimas yra, tačiau tai nebedžiugina ir nebemotyvuoja. Turbūt kyla du klausimai: kaip tuomet motyvuoti žmones ir kodėl tai yra taip svarbu?
Daugiau.jpg)
Kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Kaip įtraukti ir paskatinti darbuotojus aktyviau komunikuoti virtualioje erdvėje? Dalinuosi klausimais, į kuriuos rekomenduoju paieškoti atsakymų.
Daugiau.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau