Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
is dažniau save vadinu slaptąja agente, kuri nuolatos ieško. Žinote, ko aš ieškau?
Aš #ieškaužmogaus. Ieškau žmogaus ne tik Jūsų įmonės Online komunikacijoje - svetainėje, LinkedIn, Facebook paskyrose, bet ir įmonės vadovų asmeninėje komunikacijoje!
Kodėl? Nes žmonės tiki žmonėmis, nes žmonės įsimyli žmones, nes žmonės dirba su žmonėmis. Jei nuotraukoje yra žmogus - tai visada kurs istoriją, bus stipru ir paveiku. Juk mes perkame ne daiktą, paslaugas, mes perkame emocijas, santykį! Taip, žodis "perka" neskamba šiltai, bet jis vaizdžiai apibūdina mūsų pasirinkimus ir to priežastis.
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Tad labai Jūsų prašau - leiskite darbuotojams kurti darbdavio įvaizdį, leiskite jiems būti Jūsų komunikacijos herojais. Juk Jūsų žmonės yra unikalūs, jų požiūris, pomėgiai, vertybės nusako Jūsų įmonės požiūrį, vertybes ir kultūrą.
O žinote kas mane džiugina labiausiai? Kai savo žmones palaiko ir kalbėti skatina pats vadovas!
Įmonei nusprendus eiti ambasadorystės keliu visada rekomenduoju pradėti nuo vadovo - jei stengiatės stiprinti išorinę komunikaciją savo versle, vadovas turėtų būti pavyzdžiu. Visada rekomenduoju nebijoti parodyti ne tik profesinių, bet ir asmeninių savybių. Nuolat klausytis tik apie iššūkius, pasiekimus ar ketvirčio tikslus pabosta, todėl vietoj verslo temų galima dalintis ir savo karjeros keliu, rekomenduoti gerą knygą ar filmą.
Bendraukime online kaip #ŽmogusŽmogui ir komunikacija taps prasminga, pozityvi bei motyvuojanti!
Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
.jpg)
Kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Kaip įtraukti ir paskatinti darbuotojus aktyviau komunikuoti virtualioje erdvėje? Dalinuosi klausimais, į kuriuos rekomenduoju paieškoti atsakymų.
Daugiau
#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau