Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
is dažniau save vadinu slaptąja agente, kuri nuolatos ieško. Žinote, ko aš ieškau?
Aš #ieškaužmogaus. Ieškau žmogaus ne tik Jūsų įmonės Online komunikacijoje - svetainėje, LinkedIn, Facebook paskyrose, bet ir įmonės vadovų asmeninėje komunikacijoje!
Kodėl? Nes žmonės tiki žmonėmis, nes žmonės įsimyli žmones, nes žmonės dirba su žmonėmis. Jei nuotraukoje yra žmogus - tai visada kurs istoriją, bus stipru ir paveiku. Juk mes perkame ne daiktą, paslaugas, mes perkame emocijas, santykį! Taip, žodis "perka" neskamba šiltai, bet jis vaizdžiai apibūdina mūsų pasirinkimus ir to priežastis.
Į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi. Tad žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose.
Tad labai Jūsų prašau - leiskite darbuotojams kurti darbdavio įvaizdį, leiskite jiems būti Jūsų komunikacijos herojais. Juk Jūsų žmonės yra unikalūs, jų požiūris, pomėgiai, vertybės nusako Jūsų įmonės požiūrį, vertybes ir kultūrą.
O žinote kas mane džiugina labiausiai? Kai savo žmones palaiko ir kalbėti skatina pats vadovas!
Įmonei nusprendus eiti ambasadorystės keliu visada rekomenduoju pradėti nuo vadovo - jei stengiatės stiprinti išorinę komunikaciją savo versle, vadovas turėtų būti pavyzdžiu. Visada rekomenduoju nebijoti parodyti ne tik profesinių, bet ir asmeninių savybių. Nuolat klausytis tik apie iššūkius, pasiekimus ar ketvirčio tikslus pabosta, todėl vietoj verslo temų galima dalintis ir savo karjeros keliu, rekomenduoti gerą knygą ar filmą.
Bendraukime online kaip #ŽmogusŽmogui ir komunikacija taps prasminga, pozityvi bei motyvuojanti!
Komunikacijos apie žmones - niekada nebus per daug, jos gali būti tik per mažai!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
%20(1).jpg)
Asmeninis įvaizdis - kodėl tai svarbu kiekvienam?
Visi mes, norėdami to ar ne, nuolat kuriame savo brendą - reputaciją. Tai, ką žmonės apie Jus kalba ir galvoja, kaip Jus pristato kitiems ir yra Jūsų asmeninis brendas. Kitaip sakant, tai – Jūsų reputacija: patirtis, kokybė ir jausmai, kylantys susidūrus su Jumis.
Daugiau.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau.jpeg)
Kodėl darbe nedžiugina nemokama kava?
Gallup 2020 m. atliktas tyrimas parodė, jog net 85% darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi nemotyvuoti. Tiesą sakant, savo socialiniame burbule vis dažniau išgirstu, kad viskas darbe kaip ir gerai: nemokama kava yra, sausainis yra, net ir sveikatos draudimas yra, tačiau tai nebedžiugina ir nebemotyvuoja. Turbūt kyla du klausimai: kaip tuomet motyvuoti žmones ir kodėl tai yra taip svarbu?
Daugiau