Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
iuo metu, kai rinkoje didžiulė konkurencija, visada laimi tie, kurie yra matomi ir nuosekliai formuoja patikimo darbdavio įvaizdį. Bendraudama su įmonių personalo specialistais moteris girdi jų įžvalgas, kad į darbo rinką ateina karta, kuriai nerūpi įmonės lozungai, deklaruojamos vertybės ar privalumai. Pirmiausia jie ieško informacijos apie žmones, kurie dirba organizacijoje, ir domisi, kaip jie ten jaučiasi.
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, dažnai įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Ilgalaikėje perspektyvoje tokia komunikacija stiprina įmonės reputaciją ir patrauklaus darbdavio įvaizdį.
Formuoti asmeninį prekės ženklą yra svarbu ne tik socialinėje erdvėje. Įmonės ambasadorių, o ypač vadovų, komunikacija labai svarbi ir kompanijos viduje. Tyrimai atskleidžia, kad net 70 proc. apklaustųjų nurodo, jog organiškas vadovo bendravimas turi įtakos jų produktyvumui, taip pat leidžia jaustis svarbiems ir vertinamiems.
Nors daugeliui gali atrodyti, kad tokia komunikacija yra inertiška, tik labai retas vadovas gali to pasiekti be pastangų. Dažniausiai už sėkmingos vadovo ar ambasadorių komunikacijos įmonės viduje ir išorėje slypi daug nematomo darbo: sudėliota prekės ženklo strategija, apgalvotas tonas ir priemonės, kuriomis galima pasiekti kuo daugiau tikslinės auditorijos. „Tiesa, stebuklingo recepto nėra. Jeigu yra strategija – puiku, tačiau ją kuriant nereiktų pamiršti skaidrumo, atvirumo bei nuoširdumo. Auditorija labai greitai pajaučia, kai jai meluoja. Tad užuot bandžius pasirodyti šauniems, reikėtų gerai išanalizuoti savo stiprybes bei silpnybes ir nebijoti būti žmogiškiems.
Įmonei nusprendus eiti ambasadorystės keliu visada rekomenduojama pradėti nuo vadovo: jei stengiatės stiprinti išorinę komunikaciją savo versle, vadovas turėtų būti pavyzdžiu. Jeigu jis nesidalija kompanijos sėkme ar iššūkiais, nesistebėkite, kad to nedarys ir darbuotojai.
Pirmieji žingsniai gali būti nelengvi. Reikia laiko perprasti naują sferą. „Visada rekomenduoju nebijoti parodyti ne tik profesinių, bet ir asmeninių savybių. Nuolat klausytis tik apie iššūkius, pasiekimus ar ketvirčio tikslus pabosta, todėl vietoj verslo temų galima dalintis ir savo karjeros keliu, rekomenduoti gerą knygą ar filmą.
Efektyvi vadovų komunikacija socialinėje erdvėje padeda ne tik pritraukti darbuotojų ar partnerių, prisideda prie įmonės įvaizdžio stiprinimo, bet ir užkerta kelią „povandeninėms srovėms“, gandams ar apkalboms.
Daugiau kviečiu skaityti Delfi
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
DaugiauLinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę. Kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle - apie tai skaitykite šiame įraše.
DaugiauKompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau