#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
okymai persuko mano pasyvumą ir apatiją socialiniams tinklams 180 laipsnių.
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Girdėta?
Viskas arba nieko – tai klaidinantis mąstymas, kuris įsuka daugelį iš mūsų.
Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Kitaip tariant žmogus nupiešia paveikslą max ir taip atranda daugybę kliūčių, pateisindamas asmeninius prieštaravimus.
Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna.
Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
# 1 etapas – AUDITAS.
Šiame etape pradedame suprasti, kokį įspūdį apie mane, mano atstovaujamą įmonę susidaro žmonės, pažiūrėję į mano profilį. Paklausiame savęs - koks tas įspūdis? Ką apie mane sako mano aprašymas, skelbiamos žinutės, nuotraukos?
# 2 etapas – HIGIENA.
Kaip norite būti matomas - raktinis klausimas šiame etape. Jei reikia, atnaujinkite informaciją socialiniuose tinkluose – profilio nuotrauką, viršelio nuotrauką, aprašymą, pavadinimą.Būtų puiku, jei aiškiai pateiktumėte, kokią įmonę, organizaciją jūs atstovaujate. Tai padarykite visuose socialiniuose tinkluose – ne tiko ir bei
# 3 etapas – KOMUNIKACIJA.
Šį etapą suskirstykime į dvi sritis – "mini komunikacija" ir "komunikacija+".
"Mini komunikacija" – pradėkite skaityti ir domėtis, kuo dalinasi jūsų kolegos bei organizacija. Palaikykite jau komunikuojančius kolegas, kurkite santykį su jais, suteikite motyvacijos, pasidalinkite savo įžvalgomis. Net 87% žmonių (Ambasadorių akademija LinkedIn apklausa) sako, kad palaikymas suteikia motyvacijos dalintis savo mintimis.
"Komunikacija +" - Jūsų požiūrio kampas, asmenybė, ekspertiškumas - tai įdomu, dalinkitės.Svarbiausia, užsibrėžkite apčiuopiamą tikslą. Pvz.: pasidalinti vienu įrašu per dvi savaites. Tai bus jūsų autentiškas tikslas, jūsų tempu, kuris motyvuos ir suteiks teigiamų emocijų.
O aš noriu pasidžiaugti, kad mokymų “socialiniai tinklai reputacijai ir lyderystei auginti” metu dalyviai praeina pirmą ir antrą etapus, o kai kurie net spėja startuoti su mini komunikacija - puikus #naujasstartas!
O kaip jums sekasi su komunikacija socialiniuose tinkluose? Kokie jūsų “kodėl ne”? Beje ar esate atlikę higieną ir kituose soc.tinkluose, pvz. FB ar Instagrame?
//Su įkvėpimu Olga Kairienė
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI

Ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
Dirbtinis intelektas (AI) turinio kūrime: LinkedIn apklausa atskleidžia, kad didžioji dalis profesionalų jau integruoja AI į savo darbo procesus, o maža dalis dar nerado būdų, kaip pradėti. Tik nedidelė respondentų dalis išreiškia nepritarimą AI naudojimui. Įrašas gvildena, kaip AI pakeičia mūsų požiūrį į darbą, kūrybą ir profesinį tobulėjimą, bei kodėl svarbu prisitaikyti prie šių pokyčių.
Daugiau.jpg)
LinkedIn - kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle?
LinkedIn yra išskirtinis socialinis tinklas, kuris suteikia plačias galimybes pristatyti Jūsų darbinę patirtį bei asmenybę. Kaip užpildyti paskyrą ir pristatyti save šiame socialiniame tinkle - apie tai skaitykite šiame įraše.
Daugiau.jpeg)
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: verta laužyti taisykles
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
Daugiau