#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
okymai persuko mano pasyvumą ir apatiją socialiniams tinklams 180 laipsnių.
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Girdėta?
Viskas arba nieko – tai klaidinantis mąstymas, kuris įsuka daugelį iš mūsų.
Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Kitaip tariant žmogus nupiešia paveikslą max ir taip atranda daugybę kliūčių, pateisindamas asmeninius prieštaravimus.
Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna.
Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
# 1 etapas – AUDITAS.
Šiame etape pradedame suprasti, kokį įspūdį apie mane, mano atstovaujamą įmonę susidaro žmonės, pažiūrėję į mano profilį. Paklausiame savęs - koks tas įspūdis? Ką apie mane sako mano aprašymas, skelbiamos žinutės, nuotraukos?
# 2 etapas – HIGIENA.
Kaip norite būti matomas - raktinis klausimas šiame etape. Jei reikia, atnaujinkite informaciją socialiniuose tinkluose – profilio nuotrauką, viršelio nuotrauką, aprašymą, pavadinimą.Būtų puiku, jei aiškiai pateiktumėte, kokią įmonę, organizaciją jūs atstovaujate. Tai padarykite visuose socialiniuose tinkluose – ne tiko ir bei
# 3 etapas – KOMUNIKACIJA.
Šį etapą suskirstykime į dvi sritis – "mini komunikacija" ir "komunikacija+".
"Mini komunikacija" – pradėkite skaityti ir domėtis, kuo dalinasi jūsų kolegos bei organizacija. Palaikykite jau komunikuojančius kolegas, kurkite santykį su jais, suteikite motyvacijos, pasidalinkite savo įžvalgomis. Net 87% žmonių (Ambasadorių akademija LinkedIn apklausa) sako, kad palaikymas suteikia motyvacijos dalintis savo mintimis.
"Komunikacija +" - Jūsų požiūrio kampas, asmenybė, ekspertiškumas - tai įdomu, dalinkitės.Svarbiausia, užsibrėžkite apčiuopiamą tikslą. Pvz.: pasidalinti vienu įrašu per dvi savaites. Tai bus jūsų autentiškas tikslas, jūsų tempu, kuris motyvuos ir suteiks teigiamų emocijų.
O aš noriu pasidžiaugti, kad mokymų “socialiniai tinklai reputacijai ir lyderystei auginti” metu dalyviai praeina pirmą ir antrą etapus, o kai kurie net spėja startuoti su mini komunikacija - puikus #naujasstartas!
O kaip jums sekasi su komunikacija socialiniuose tinkluose? Kokie jūsų “kodėl ne”? Beje ar esate atlikę higieną ir kituose soc.tinkluose, pvz. FB ar Instagrame?
//Su įkvėpimu Olga Kairienė
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
%20copy.jpg)
Darbuotojų ambasadorystės ir komunikacijos socialiniuose tinkluose tendencijos 2023
Socialinių tinklų komunikacijoje matyti, kad įmonės vis labiau apjungia ir darbui kartu įtraukia personalo, rinkodaros ir komunikacijos skyrius. Ekspertai pataria į šią veiklą žvelgti laisviau, pavyzdžiui, turinys „LinkedIn“ tinkle neturėtų būti tik labai rimtas ir tik ekspertinis. Darbuotojai kurs vis daugiau autentiško turinio socialinėje erdvėje, tad įmonėms bus svarbu pagalvoti kaip apjungti ir nukreipti darbuotojus. Vis daugiau matysime komunikuojančių vadovų. Apie tai ir dar daugiau kviečiu skaityti išsamiau.
Daugiau.jpeg)
Nauja tendencija socialiniuose tinkluose: įmonės gręžiasi į savo talentus!
Socialinius tinklus daugelis esame pratę matyti kaip vieną iš bendravimo, laisvalaikio praleidimo kanalų, tačiau pastaruoju metu vis dažniau pastebima tendencija naudoti juos ir profesinėje srityje. Tai gali būti puiki platforma kurti ne tik savo, kaip tam tikros srities profesionalo įvaizdį, bet ir reprezentuoti įmonę, asmeniškai prisidėti prie jos sėkmės ir augimo.
Daugiau.jpeg)
Kodėl darbe nedžiugina nemokama kava?
Gallup 2020 m. atliktas tyrimas parodė, jog net 85% darbuotojų visame pasaulyje jaučiasi nemotyvuoti. Tiesą sakant, savo socialiniame burbule vis dažniau išgirstu, kad viskas darbe kaip ir gerai: nemokama kava yra, sausainis yra, net ir sveikatos draudimas yra, tačiau tai nebedžiugina ir nebemotyvuoja. Turbūt kyla du klausimai: kaip tuomet motyvuoti žmones ir kodėl tai yra taip svarbu?
Daugiau