Kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti socialiniuose tinkluose?
r galite sąžiningai pasakyti, kad esate patenkinti Jūsų darbuotojų įsitraukimu į komunikaciją socialiniuose tinkluose?
Darbuotojai nepradeda komunikuoti, jei jiems kažkas pasakė, kad tai reikia daryti.
Įdomu, kad kalbant su darbuotojais, ypatingai brandaus amžiaus, jie yra visai nesuinteresuoti tai daryti. Tad jei jiems nebus atsakyta "Kodėl", nebus sukurta sistema - ledai nepajudės.
Pateikiu kelis klausimus, kuriuos vertėtų apsvarstyti, norint paskatinti aktyvesnį darbuotojų įsitraukimą:
Ar esami vidiniai komunikacijos kanalai yra efektyvūs?
Kaip vyksta komunikacija juose? Ar darbuotojai turi galimybes sužinoti informaciją įmonės viduje, įsitraukti į komentarus, diskusiją?
Ar darbuotojams yra pristatytas "Darbuotojo komunikacijos gidas (brandguide)"?
Jei taip - vertėtų atkreipkite dėmesį, ar informacija pristatyta pozityviai. Darbuotojai bus labiau įsitraukę, jei nformacija bus pateikta pozityviai (vertėtų fokusuotis į tai "kokio rezulto tikitės").
Ar įmonės vadovai skatina vidinę komunikaciją bei rodo pavyzdį komunikuojant Online?
Įdomu ir tai, kad labai daug vadovų vengia tai daryti, nes jaučiasi nejaukiai. Tai labai plati tema, tad šiandien pasakysiu tik tiek, kad pagrindinė priežastis, kodėl tai vertėtų daryti, nes tai vienas svarbiausių būdų kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti!
Kaip dažnai kalbama su darbuotojais apie tai, kaip jie komunikuoja Online?
Jei apie tai kalbame kartą per metus, to tikrai bus per mažai. Kuo daugiau tokiai komunikacijai bus skiriama laiko, tuo lengviau darbuotojai supras, ką ir kaip, o dar svarbiau, kodėl komunikuoti.
Kaip dažnai darbuotojai edukuojami apie "Social Media"?
Tai neturėtų būti mokymai 1 kartą per metus be jokio tęstinumo. Norint, kad darbuotojai komunikuotų, būtina juos motyvuoti, sudominti, atsakyti į elementarius klausimus (mokymų programos gali būti nuo - iki - "Social Media ABC", "Turinio marketingas", "Asmeninio brendo svarba darbuotojui ir darbdaviui")
Ar darbuotojai turi ir žino priežastį, kodėl jiems reikia būti aktyviems Online?
Sutikite, mes juk galvojame apie atlygio sistemas, procesų efektyvinimą, čia yra tas pats. Neužtenka pasakyti darbuotojams - komunikuok! Reikia stimulo, paskatinimo, palaikymo įvairiomis formomis - tam būtina skirti laiko ir tam būtina sistema.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kodėl apie tai rašau, nes man nuoširdžiai rūpi kuom ir kaip gyvena darbuotojai, organizacijos, nes žinau, ką reiškia komunikuoti Online ir kiek pastangų, motyvacijos ir žinių tam reikia.
Jei turite panašių klausimų - labai norėčiau pabendrauti, išgirsti. Susirašykime, juk tik bendravime gimsta sprendimai!
Jūsų darbuotojai - Jūsų brendo ambasadoriai - įtraukite juos!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI

Ar naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
Dirbtinis intelektas (AI) turinio kūrime: LinkedIn apklausa atskleidžia, kad didžioji dalis profesionalų jau integruoja AI į savo darbo procesus, o maža dalis dar nerado būdų, kaip pradėti. Tik nedidelė respondentų dalis išreiškia nepritarimą AI naudojimui. Įrašas gvildena, kaip AI pakeičia mūsų požiūrį į darbą, kūrybą ir profesinį tobulėjimą, bei kodėl svarbu prisitaikyti prie šių pokyčių.
Daugiau.jpeg)
Vadovų komunikacija socialinėse medijose: auditorija labai greitai užuodžia, kai jai meluoja
Žmonės, kurie kalba apie savo patirtis, sėkmes ir nesėkmes, atradimus ir kasdienybę darbe, įmonei kuria didesnę vertę nei skelbimai darbo paieškos portaluose. Daugeliui vadovaujančias pareigas užimančių lyderių būti matomiems ne tik savo kolektyvo, bet ir platesnės auditorijos yra nelengvas iššūkis. Tačiau tie, kurie ryžtasi žengti iš savo komforto zonos, pradeda pastebėti komunikavimo socialinėje erdvėje naudas.
Daugiau.jpg)
Kompanijos renkasi darbuotojus, turinčius stiprų asmeninį brendą!
Tai, kaip mes elgiamės, su kokiu požiūriu dirbame, kaip bendraujame su kolegomis ir kaip atsiliepiame apie savo įmonę – ir yra vieni pagrindinių bei svarbiausių pasirinkimų mūsų profesiniame kelyje. Šie pasirinkimai reprezentuoja asmeninį prekės ženklą ir lemia mūsų reputaciją bei ateities rezultatus. Mes kiekvienas savo buvimu, veiksmais, komunikacija suteikiame prasmę ne tik sau, bet ir kitiems. Taigi tenka pripažinti, jog kiekvieno darbuotojo asmeninė reputacija lemia ir visos įmonės reputaciją.
Daugiau