Kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti socialiniuose tinkluose?
r galite sąžiningai pasakyti, kad esate patenkinti Jūsų darbuotojų įsitraukimu į komunikaciją socialiniuose tinkluose?
Darbuotojai nepradeda komunikuoti, jei jiems kažkas pasakė, kad tai reikia daryti.
Įdomu, kad kalbant su darbuotojais, ypatingai brandaus amžiaus, jie yra visai nesuinteresuoti tai daryti. Tad jei jiems nebus atsakyta "Kodėl", nebus sukurta sistema - ledai nepajudės.
Pateikiu kelis klausimus, kuriuos vertėtų apsvarstyti, norint paskatinti aktyvesnį darbuotojų įsitraukimą:
Ar esami vidiniai komunikacijos kanalai yra efektyvūs?
Kaip vyksta komunikacija juose? Ar darbuotojai turi galimybes sužinoti informaciją įmonės viduje, įsitraukti į komentarus, diskusiją?
Ar darbuotojams yra pristatytas "Darbuotojo komunikacijos gidas (brandguide)"?
Jei taip - vertėtų atkreipkite dėmesį, ar informacija pristatyta pozityviai. Darbuotojai bus labiau įsitraukę, jei nformacija bus pateikta pozityviai (vertėtų fokusuotis į tai "kokio rezulto tikitės").
Ar įmonės vadovai skatina vidinę komunikaciją bei rodo pavyzdį komunikuojant Online?
Įdomu ir tai, kad labai daug vadovų vengia tai daryti, nes jaučiasi nejaukiai. Tai labai plati tema, tad šiandien pasakysiu tik tiek, kad pagrindinė priežastis, kodėl tai vertėtų daryti, nes tai vienas svarbiausių būdų kaip paskatinti darbuotojus komunikuoti!
Kaip dažnai kalbama su darbuotojais apie tai, kaip jie komunikuoja Online?
Jei apie tai kalbame kartą per metus, to tikrai bus per mažai. Kuo daugiau tokiai komunikacijai bus skiriama laiko, tuo lengviau darbuotojai supras, ką ir kaip, o dar svarbiau, kodėl komunikuoti.
Kaip dažnai darbuotojai edukuojami apie "Social Media"?
Tai neturėtų būti mokymai 1 kartą per metus be jokio tęstinumo. Norint, kad darbuotojai komunikuotų, būtina juos motyvuoti, sudominti, atsakyti į elementarius klausimus (mokymų programos gali būti nuo - iki - "Social Media ABC", "Turinio marketingas", "Asmeninio brendo svarba darbuotojui ir darbdaviui")
Ar darbuotojai turi ir žino priežastį, kodėl jiems reikia būti aktyviems Online?
Sutikite, mes juk galvojame apie atlygio sistemas, procesų efektyvinimą, čia yra tas pats. Neužtenka pasakyti darbuotojams - komunikuok! Reikia stimulo, paskatinimo, palaikymo įvairiomis formomis - tam būtina skirti laiko ir tam būtina sistema.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kodėl apie tai rašau, nes man nuoširdžiai rūpi kuom ir kaip gyvena darbuotojai, organizacijos, nes žinau, ką reiškia komunikuoti Online ir kiek pastangų, motyvacijos ir žinių tam reikia.
Jei turite panašių klausimų - labai norėčiau pabendrauti, išgirsti. Susirašykime, juk tik bendravime gimsta sprendimai!
Jūsų darbuotojai - Jūsų brendo ambasadoriai - įtraukite juos!
JUMS GALI būtI įdomu ir TAI
#naujasstartas - Kaip pradėti komunikuoti socialiniuose tinkluose?
Mokymuose darbuotojams apie socialinių tinklų etiketą beveik visą laiką tenka išgirsti daugybę “kodėl ne” - socialiniai tinklai - mano asmeninė erdvė, aš neturiu laiko, nenoriu būti matomas, nenoriu dalintis man svarbiais dalykais, nematau jokios prasmės tai daryti. Žmonės, kurie iki šiol buvo neaktyvūs socialiniuose tinkluose, pradeda galvoti, kad komunikacija ne man, nes komunikuoti reikės kiekvieną dieną, o aš juk neturiu laiko. Aš visada kviečiu ieškoti viduriuko – komunikacija nebūtinai turi būti dažna. Kartais užtenka susitvarkyti savo profilį ir parašyti komentarą kolegai. Tam, kad būtų paprasčiau pateikiu tris žingsnius - etapus.
DaugiauAr skirti dėmesį socialiniams tinklams vasarą?
Tokie socialiniai tinklai kaip #Instagram ir #Facebook puikiai tinka dalintis vasaros įspūdžiais, t.y. lengvesniam turiniui. #LinkedIn - situacija šiek tiek kitokia, juk šiame socialiniame tinkle rekomenduojame dalintis ekspertine informacija - tad kaip elgtis vasarą?
DaugiauAr naudojate #AI (dirbtinį intelektą) #socialmedia turinio kūrimui?
Dirbtinis intelektas (AI) turinio kūrime: LinkedIn apklausa atskleidžia, kad didžioji dalis profesionalų jau integruoja AI į savo darbo procesus, o maža dalis dar nerado būdų, kaip pradėti. Tik nedidelė respondentų dalis išreiškia nepritarimą AI naudojimui. Įrašas gvildena, kaip AI pakeičia mūsų požiūrį į darbą, kūrybą ir profesinį tobulėjimą, bei kodėl svarbu prisitaikyti prie šių pokyčių.
Daugiau